Сурагчдад англи хэлээр ярих дадал эзэмшүүлэх арга зүйн асуудал (ЕБС-ийн англи хэлний сургалтын жишээн дээр): Хүмүүнлэгийн Ухааны докторын (PhD) зэрэг горилж бичсэн зохиолын хураангуй: F140000 - Боловсрол судлалын ухаан
370
Б-517 Амаржаргал Ж.
Сурагчдад англи хэлээр ярих дадал эзэмшүүлэх арга зүйн асуудал (ЕБС-ийн англи хэлний сургалтын жишээн дээр): Хүмүүнлэгийн Ухааны докторын (PhD) зэрэг горилж бичсэн зохиолын хураангуй: F140000 - Боловсрол судлалын ухаан / Э/ш-ний удирд. Сурган. Хүм. У-ны ШУ-ны д-р, проф. Д.Нямжав, Э/ш-ний шүүмж. Сурган. Хүм. У-ны д-р, проф. З.Мөнхдалай, Хэл ШУ-ны д-р, проф. Ц.Сумъяа. - УБ., 2004. - 38х. - (БСШУСЯ. Хүмүүнлэгийн Ухааны Их Сургууль)
монгол
гадаад хэлний сургалт, англи хэлний сургалт, ярих дадал эзэмшүүлэх, автореферат,
Б-517 Амаржаргал Ж.
Сурагчдад англи хэлээр ярих дадал эзэмшүүлэх арга зүйн асуудал (ЕБС-ийн англи хэлний сургалтын жишээн дээр): Хүмүүнлэгийн Ухааны докторын (PhD) зэрэг горилж бичсэн зохиолын хураангуй: F140000 - Боловсрол судлалын ухаан / Э/ш-ний удирд. Сурган. Хүм. У-ны ШУ-ны д-р, проф. Д.Нямжав, Э/ш-ний шүүмж. Сурган. Хүм. У-ны д-р, проф. З.Мөнхдалай, Хэл ШУ-ны д-р, проф. Ц.Сумъяа. - УБ., 2004. - 38х. - (БСШУСЯ. Хүмүүнлэгийн Ухааны Их Сургууль)
монгол
гадаад хэлний сургалт, англи хэлний сургалт, ярих дадал эзэмшүүлэх, автореферат,