ЕБС-ийн дунд болон ахлах ангийн сурагчдын стрессийн түвшин ба стрессийг даван туулах аргыг тодорхойлсон нь: Эрүүл мэндийн нийгмийн ажлын бакалаврын зэрэг горилсон судалгааны ажил: D092301-Эрүүл мэндийн нийгмийн ажил
362.7
С 319 Сансармаа Б.
ЕБС-ийн дунд болон ахлах ангийн сурагчдын стрессийн түвшин ба стрессийг даван туулах аргыг тодорхойлсон нь: Эрүүл мэндийн нийгмийн ажлын бакалаврын зэрэг горилсон судалгааны ажил: D092301-Эрүүл мэндийн нийгмийн ажил /Дипломын ажлын удирд. СС-ын магистр Т.Жаргалсайхан; Дипломын ажлын шүүмж. НЭМ-ийн магистр Г.Доржжанцан. - УБ., 2023. - 48х. - Ном зүй: Х.38-39
(БШУЯ. АШУҮИС. НЭМС)
монгол
стрессийн үе шат, стрессийн даван туулах арга, стрессор ,
С 319 Сансармаа Б.
ЕБС-ийн дунд болон ахлах ангийн сурагчдын стрессийн түвшин ба стрессийг даван туулах аргыг тодорхойлсон нь: Эрүүл мэндийн нийгмийн ажлын бакалаврын зэрэг горилсон судалгааны ажил: D092301-Эрүүл мэндийн нийгмийн ажил /Дипломын ажлын удирд. СС-ын магистр Т.Жаргалсайхан; Дипломын ажлын шүүмж. НЭМ-ийн магистр Г.Доржжанцан. - УБ., 2023. - 48х. - Ном зүй: Х.38-39
(БШУЯ. АШУҮИС. НЭМС)
монгол
стрессийн үе шат, стрессийн даван туулах арга, стрессор ,