TY - BOOK AU - Бэгз Н. AU - Санжаабадам С. AU - Баярмаа Б. AU - Энхтунгалаг Т. TI - Боловсрол судлал сэтгүүл. №1(179), №2(180), №3(181), №4(182), №5(183), №6(184), №7(185) 2022 PY - 2022/// CY - УБ. KW - сурагч KW - арга техник KW - өөрчлөлт KW - анги танхим KW - шинэ мянган KW - хүний нөөц KW - чадамж KW - тасралтгүй суралцах KW - сургалт KW - сургалтын төлөвлөлт KW - хичээлийн хөтөлбөр KW - чадвар туршлага KW - хөгжил KW - өөрийн удирдлага KW - суралцахуй KW - монгол хэл сургалт KW - хөтөлбөр N1 - 1; Бүгд найрамдах Серб Улсын боловсролын тогтолцоо; №1. Х.3-7; 2; Санжаабадам С; Боловсролын хөгжлийн чиг хандлагад юу чухалчлагдаж байна вэ?; №1. Х.8-13; 3. Боловсролын менежмент; Оюунбилэг Д; Насан туршийн боловсролд байгууллагын сургалтын гүйцэтгэх нөлөө; №1. Х.20-25; 4; Мягмаржав У., Батцэцэг Б; Монгол улсын их, дээд сургуулийн бакалаврын хөтөлбөрийн ерөнхий суурь чиглэлийн хичээлийн төлөвлөлт, өнөөгийн байдал; №1. Х.26-30; 5; Туяа У., Гэрэлмаа Ж; Багш мэргэжлийн тасралтгүй хөгжлийг цахим сургалтаар дэмжих нь; №1. Х.31-39; 6; Сарантуяа Б., Монголхатан Г; Хөтөлбөрийн хэрэгжилт ба хүүхдийн хөгжлийн зарим асуудалд; №1. Х.40-50; 7; Пүрэвдулам А., Мөнхдэлгэр Ц; Цахим сургалтын үед тулгарч буй бэрхшээлийг үнэлэх нь: Монгол улсын их, дээд сургуулиудын жишээн дээр; №1. Х.51-60 ER -